Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza využití hudby v reklamách
(Markéta Bartoňová)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143247 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Hudba a emoce
(David RUTH)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//qrar2g// | Filozofie / | Práce na příbuzné téma
Etika a práce s informacemi v personalistice - využívání informací ze sociálních sítí
(David Rozsíval)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rotue/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma