Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
(Daniela Hrdličková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qgrlj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
(Ester Jagobová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vtczg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Algoritmus pro konvexní obal v dimenzi 3
(Lívia Moncoľová)2019, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g5l36/ | Matematika / Finanční a pojistná matematika | Theses on a related topic
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
(Michaela Bernátová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ta1lg9// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Plastový obal jako součást osobního prostoru
(Aneta OLŠAROVÁ)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//22j06y// | Výtvarná výchova pro SŠ a ZUŠ se zaměřením na vzdělávání / Výtvarná výchova pro střední školy a základní umělecké školy se zaměřením na vzdělávání | Theses on a related topic
Obal jako součást environmentálně orientované nabídky - jeho důležitost z pohledu spotřebitelů
(Veronika Loudová)2023, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//vqk8np// | Ekonomika a management podniků chemického průmyslu / | Theses on a related topic
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
(Šárka Lagronová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//4b8l6k// | Magisterský program (Ing.) / | Theses on a related topic
Obal jako jednoznačný identifikátor konkrétního výrobku pro spotřebitele
(Veronika Hybšová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yfjj2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic