Theses on the same topic (having an identical keyword):
E-store, marketingová, komunikaceKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Communication as load bearing element of marketing communication
(Jiří Pivrnec)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vbxw6/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Roman Sarychev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/grmip/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The ethical issues in marketing communication
(Anastasia Andreeva)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e91lt/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Ethical issues in marketing communication
(Karina Khaddad)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ejnly/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
(Serpil Boyraz)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o0trf/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The role of new media in a modern marketing communication
(Petra Nagajdová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lz40u/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
(Anna Klimenko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aw1ap/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
(Světlana Vavríková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o144w/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu
(Tomáš Kysela)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xeij9/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o
(Ivan Černík)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h276w/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic