Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
finanční faktoryKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Ocenění společnosti Christian Dior Couture CZ s.r.o. metodou tržního porovnání
(Anna Vítová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94819 | Finance a oceňování podniku / | Práce na příbuzné téma
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
(Patrycja Szuściková)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j5rbn2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing luxusní značky Dior
(Pavla Sedláková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69958 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Komunikační aktivity luxusních značek Louis Vuitton a Dior v roce 2014
(Linda Luu)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46176 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma