Theses on the same topic (having an identical keyword):
percepceKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
(Valeryia Hryhoryeva)2024, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB15086 | Management cestovního ruchu / Management cestovního ruchu - německý jazyk | Theses on a related topic
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
(Veronika Šmejkalová)2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB11937 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Theses on a related topic
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
(Veronika Šmejkalová)2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB11937 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Theses on a related topic