Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
percepceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
(Valeryia Hryhoryeva)2024, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB15086 | Management cestovního ruchu / Management cestovního ruchu - německý jazyk | Práce na příbuzné téma
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
(Veronika Šmejkalová)2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB11937 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
(Veronika Šmejkalová)2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB11937 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma