Theses on the same topic (having an identical keyword):
marketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
(Bednář Bednář)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/svt8w/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Význam značky pro komerční úspěšnost produktu na příkladu automobilového průmyslu a značky Škoda Auto
(Martina Drábková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71723 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
(Andrea Daďová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72630 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
(Ondřej Heimerle)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5x3l9g// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Theses on a related topic
Proces získání značky kvality a její význam pro neziskovou organizaci
(Veronika PĚNKAVOVÁ)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//582fnn// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
(Barbora Klánová)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//bfi83r// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Theses on a related topic
Význam privátní značky pro společnost Dr.Max
(Petra Machovská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a6p1m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Význam značky pro prodej potravin vybrané skupině spotřebitelů
(Dominik Pech)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ry3p06// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Theses on a related topic
Marketingový význam budování značky se smyslem
(Eliška Kománková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79774 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic