Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
HRKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
(Vanessa Homolyová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uupb3m// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing a udržitelnost
(Ivana Mikulková)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aeon0/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Green marketing a green washing
(Zuzana Rösnerová)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bx7ha/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Generácie Y a Z v galérii
(Sabina Pavlíková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zsfnj/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
HR marketing v bankovom sektore
(Viktória Rusnáková)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM6306 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma