Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Možnosti online propagace elektronického obchodu s módou
(Ekaterina Sineva)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//fw9j84// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Případová studie online marketingové propagace e-shopu
(Denisa Reitermanová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wj53q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Online propagace České republiky jako turistické destinace
(Linda Jedlinská)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//u8uadx// | Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Propagace malého e-shopu na internetu
(Anežka Martináková)2022, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB13369 | Ekonomika a management / Finanční management | Práce na příbuzné téma
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
(Dominika Pipreková)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vuxkv/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Turistický informační portál Olomouckého kraje jako nástroj propagace kraje
(Martina Jelínková)2010, Bakalářská práce, Fakulta tělesné kultury / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//74wlgy// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace | Práce na příbuzné téma
Nástroje na podporu propagace Zlínského kraje v oblasti turistického ruchu
(Kristýna Křupková)2013, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7re3fl// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Využití guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje
(Aneta Martincová)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qbo02w// | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Vybraná poutní místa Jihočeského kraje a jejich propagace.
(Aneta Čápová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//07ttly// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Marketingové nástroje a zacílení propagace Ústeckého kraje jako turistické destinace
(Lucie VOLFOVÁ)2012, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//i5cogq// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma