Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Výběr dodavateleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
(Merve Bahcivancilar)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ggxqo/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Optimization of Order and Purchase Process in SAP and Integration with Print System
(Radovan Nieslanik)2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gw9fw/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Unravelling the Drivers of Purchase Intention towards Electric Cars in England
(Satyarth Tyagi)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93832 | Management / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
(Gyuzal Kuspakova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81715 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma