Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kód jako umělecká forma: generativní princip v tvorbě Zdeňka Sýkory
(Kristýna Sasínová)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/htsb9/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Algoritmický obraz v českém výtvarném umění
(Veronika Zapletalová)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vk23a/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Aplikace neuronových sítí v tvorbě vizuálního umění
(Pavel Pančocha)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hp3of/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
(Johana Rybářová)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z2v3q/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Dějiny umění | Práce na příbuzné téma
60. léta počítačového umění–technické aspekty a otázka autorství
(Leoš Mátl)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g21s3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Dějiny umění | Práce na příbuzné téma
Umění nových médií v galerii. Případová studie zaměřená na Moravskou galerii v Brně od roku 1990 do současnosti
(Kristýna Suchánková)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mdvsn/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Umění počítačového viru: možnosti vystavování
(Martina Vránová)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bwdjy/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Srovnání historické přesnosti renesančního umění v počítačové hře Assasin's Creed II.
(Hana VARGOVÁ)2023, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//rq48br// | Specializace v pedagogice / Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání (jednooborové) | Práce na příbuzné téma
Virtuální realita a její využití ve volném umění
(František PECHÁČEK)2024, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//26q5gc// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Machinima: Filmové umění počítačových her
(Michal Doupovec)2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k2w1b/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma