Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 15 prací)
Kód jako umělecká forma: generativní princip v tvorbě Zdeňka Sýkory
 (Kristýna Sasínová)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/htsb9/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Algoritmický obraz v českém výtvarném umění
 (Veronika Zapletalová)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vk23a/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Aplikace neuronových sítí v tvorbě vizuálního umění
 (Pavel Pančocha)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hp3of/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
 (Johana Rybářová)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/z2v3q/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Dějiny umění | Práce na příbuzné téma

60. léta počítačového umění–technické aspekty a otázka autorství
 (Leoš Mátl)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/g21s3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Dějiny umění | Práce na příbuzné téma

Umění nových médií v galerii. Případová studie zaměřená na Moravskou galerii v Brně od roku 1990 do současnosti
 (Kristýna Suchánková)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mdvsn/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Umění počítačového viru: možnosti vystavování
 (Martina Vránová)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/bwdjy/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Srovnání historické přesnosti renesančního umění v počítačové hře Assasin's Creed II.
 (Hana VARGOVÁ)

2023, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//rq48br// | Specializace v pedagogice / Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání (jednooborové) | Práce na příbuzné téma

Virtuální realita a její využití ve volném umění
 (František PECHÁČEK)

2024, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//26q5gc// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma

Machinima: Filmové umění počítačových her
 (Michal Doupovec)

2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/k2w1b/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 15 prací)