Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Budování globální značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
(Andrey Laptev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92463 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Localisation of a Global Brand Campaign: Case Study of Durex “Real Feel”
(Dominika Bestová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50219 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
(Anastasiia Kalchenko)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awjq5/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
International Employer Branding: A Comparative Analysis and Evaluation of Global Strategies in Multinational Corporations
(Malin Kasselmann)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//fznl7d// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
(Soe Min Htet)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84570 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
(Diliara Abdiukhanova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90039 | Management / | Práce na příbuzné téma
Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market
(Veronika Zapletalová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58447 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategy for Starbucks café in the Ukrainian market
(Oleksandra Nikitina)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/40136 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company
(Olga Diachenko)2014, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hrs0nk// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Multinationals Marketing Strategy in the Chinese Market
(Lukáš Krupka)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58323 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma