Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
RozhodovanieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Aplikace metod rozhodovací analýzy při strategickém rozhodování
(Pavol Šimoňak)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jpfkd/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Aplikace metod rozhodovací analýzy při strategickém rozhodování
(Štefan Horváth)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ai2bl/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Rozhodovací proces v podniku
(Martin Červinka)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p65gn/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Rozhodovací proces v podniku
(Patrik Žáček)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zztvm/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Startupoví investoři v České republice: Kategorizace a rozhodovací proces
(Tereza Dobešová)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/feohu/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Rozhodovací proces v podniku
(Mária Gregušová)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ofq6f/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
(Denisa Novotná)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e295u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
(Kateřina Pořízková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hn9iy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
(Veronika Linhartová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82476 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Rozhodovací proces rodičů při výběru zájmového kroužku svých dětí
(Zuzana Kubicová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48551 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma