Theses on the same topic (having an identical keyword):

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 » (total: 15 theses)
Vymezení lexikálních jednotek odborné slovní zásoby k praktické závěrečné zkoušce z angličtiny v oboru Kuchař - čísník na SŠ a VOŠ cestovního ruchu v Českých Budějovicích/The definition of lexical units of specialized vocabulary for the purposes of the practical final examination in English language of the Cook-waiter branch of study at the School of tourism in České Budějovice.
 (Šárka ZAHRADNÍČKOVÁ)

2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//ir9wv0// | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro SŠ (rozšíření kvalifikace pro učitele anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ) | Theses on a related topic

The Lexicon of Azeroth: A study of word-formation processes
 (Karolína Bínová)

2023, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/qh9zd/ | Angličtina pro odbornou praxi / | Theses on a related topic

ESP Vocabulary Teaching at the Technical Secondary School of Civil Engineering
 (Zuzana Tomková)

2006, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/jn0q6/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - angličtina | Theses on a related topic

An Example of Needs Analysis Implementation into an ESP Course
 (Alena Fialová)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/upyl9/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Theses on a related topic

Needs Analysis, Its Implementation and Effectiveness in an EFL Online Course: A Case Study
 (Dominik Frýbort)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ftcp0/ | Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / | Theses on a related topic

« 1 2 » (total: 15 theses)