Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza online komunikace Divadla Bez zábradlí
(Pavel Michalička)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l2t6w/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Možnosti strategické online komunikace pro svatební salon Juliana
(Juliana Jiříková)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/rwy24/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
(Pamela Lia Magalová)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/khinj/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
(Jonáš Vančura)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93575 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí
(Kateřina Hrušková)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/uyh71/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu
(Nikola Vrbová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/o8mrz/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
(Olga Čermáková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kjogw/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu
(Veronika Jakubová)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lytlhj// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie vybraného obecního podniku
(Aneta Cipryánová)2024, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM7985 | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie k posílení brandu a zvýšení loajality zákazníků společnosti COOLNA Z&M s. r. o.
(Zdeněk Řeháček)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//a0d586// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma