Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Valentin Lopatko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x27jl/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Bachelor of Science in Business Administration | Theses on a related topic
Project management of marketing communications events with the use of econometric and decision-making techniques
(Kristýna Kučírková)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//2jukxy// | Economics and Management / | Theses on a related topic
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
(Mohit Vaghjibhai Thumar)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3ktvdc// | Business Administration / | Theses on a related topic
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
(Aju Babu)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/u8mz8/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Theses on a related topic
Marketing Mix in Services
(Nela Zbořilová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qbsau/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Marketing Management and marketing planning
(Tatiana Guselnikova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yakah/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
(Anastassiya Issakova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10467/vsh_b_a3/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Theses on a related topic
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
(Ashish Kumar)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lheoxi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Theses on a related topic
Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand
(Šárka Hroníčková)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//b51l42// | Economics and Management / | Theses on a related topic
Marketing finančních služeb
(Jana Domináková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e5k9b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic