Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Multinational, corporationsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Possibility of a Czech company doing business in China
(Guancong Li)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c70el/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Multinational Corporations and Nation-states: Partners, Adversaries, or Autonomous Actors?
(Martina Steinbocková)2007, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q7j4f/ | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy a evropská studia | Práce na příbuzné téma
Artificial Intelligence in Marketing & Sales: The ABB experience Subtitle: Building a model for technologically driven change management in a B2B multinational corporation
(Ana Edmundo)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74079 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
"Market entry strategy to the Czech Republic for Echo360, the smarter video platform for education".
(Carlos Daniel Cornejo Macedo)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84569 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Market entry strategy of the application Sportafolio for the Czech Republic
(Danolt Hersson Díaz Vera)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87592 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Market entry strategy for Sempre store to Czech Republic
(Ksenia Sychevskaya)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74819 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Foreign Market Selection and Market Entry Strategy for a Small Czech Company
(Sylva Uličná)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/62140 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market
(Veronika Zapletalová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58447 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry
(Michal Šoukal)2018, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//xqwu0q// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Possibility of a Czech company doing business in China
(Guancong Li)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c70el/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma