Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spokojenost/satisfactionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza spokojenosti návštěvníků turistické oblasti Opavské Slezsko
(Kristýna Václavíková)2020, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tyrnn/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus | Práce na příbuzné téma
Analýza spokojenosti návštěvníků turistické oblasti Opavské Slezsko
(Kristýna Václavíková)2020, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tyrnn/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus | Práce na příbuzné téma
Analýza spokojenosti návštěvníků turistické oblasti Opavské Slezsko
(Kristýna Václavíková)2020, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tyrnn/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus | Práce na příbuzné téma
Analýza spokojenosti návštěvníků turistické oblasti Opavské Slezsko
(Kristýna Václavíková)2020, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tyrnn/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus | Práce na příbuzné téma
Challenges of a new approach in the management of ICT: the service management perspective in the Smart City context
(Dominika Talianová)2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ftujz/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Řízení interního service desku ve středních a velkých společnostech
(Patrik Labant)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48528 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Řízení znalostí v podmínkách globálně outsourcovaných služeb Service Desku
(Jan Halamíček)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35832 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Analýza a návrh optimalizace provozu Service Desk s využitím BI
(Petr Gregor)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34835 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma