Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Integrovaná, marketingová, komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Role public relations v komunikačním mixu organizací
(Šárka Kosková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gabye/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The Secrets of Communication in Marketing Communication
(Lalita Berikbaeva)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bijdf/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Marketing pro vybranou cílovou skupinu
(Petra Marková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y08jw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
(Silvia Sleziaková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hjpbw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Radka Kmochová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sa7ne/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
(Kateřina Prasková)2021, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/b0jqq/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus | Práce na příbuzné téma
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
(Sabina Králová)2021, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/zedz7/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus | Práce na příbuzné téma
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
(Zuzana Górecká)2020, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/m97d7/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus | Práce na příbuzné téma
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
(Jana Stachovcová)2021, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ce9a5/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Markéta Foltová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k9m0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma