Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
(Kathrin Decknerová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93108 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Personální marketing ve veřejném a soukromém sektoru
(Lenka Kawuloková)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/prgut/ | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
(Lucie Urbánková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/wxebx/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Personální marketing ve vybrané organizaci
(Pavel Jiran)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/vimmd/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Benefity z pohledu vysokoškolských studentů
(Hana Kochánková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74688 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Význam zaměstnaneckých benefitů pro získávání a retenci vysokoškolských studentů a absolventů
(Veronika Soukupová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77325 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma