Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
(Jana Němcová)2021, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9r2z7x// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
(Elcin Dindar)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79747 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
(Julie Horáková)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117775 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
(Julie Kalinová)2011, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//sxrslv// | Agricultural Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Online impulsive buying behaviour in India
(Swaroop Muralinathan)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93819 | Management / | Práce na příbuzné téma
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
(Juana Asamoah Buabeng)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//7ecr9q// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
(Somya Bhatnagar)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57903 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
(Kateřina Pořízková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hn9iy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
(Nayef Qatarneh)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/w4iw2/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
(Katarina Farberova)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/qlj4c/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma