Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřební, chování, v, současném, hotelnictvíKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv introverze/extroverze na nákupní chování
(Tomáš Bergman)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c67a3/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování obyvatel vybrané obce
(Roman Lipka)2024, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/xois8/ | Management a hospodaření ve veřejné správě / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
(Adéla Maixnerová)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/yi5cb/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Úvěrový proces korporátního klienta v porovnání s úvěrovým procesem spotřebitele
(Gabriela Bučková)2019, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yamjh/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
(Monika Čapková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
(Kateřina Hanišová)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/f5fh5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Proces učení spotřebitele a zapamatování reklamy
(Kateřina Lipavská)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f9l3q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Monika Hegarová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emf04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Daniel Havlíček)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/npo7x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/stoey/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma