Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Sluchové postiženíKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití říkadel pro rozvoj komunikačních schopností u dětí se sluchovým postižením v raném a předškolním věku
(Jitka Bergerová)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pvcvy/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Využití říkadel pro rozvoj komunikačních schopností u dětí se sluchovým postižením v raném a předškolním věku
(Jitka Bergerová)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pvcvy/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Využití říkadel pro rozvoj komunikačních schopností u dětí se sluchovým postižením v raném a předškolním věku
(Jitka Bergerová)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pvcvy/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Soft skills: Komunikační dovednosti jako předpoklad úspěšného řízení ve veřejné správě
(Denisa Přenosilová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94561 | Management / | Práce na příbuzné téma
The approaches and methods used during online teaching: developing speaking skills
(Pavlína Jabůrková)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vwnxw/ | Učitelství anglického jazyka pro základní školy / | Práce na příbuzné téma
Komunikační dovednosti pracovníků v cestovním ruchu se zaměřením na ubytovací služby
(Kseniia Bobyleva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/v7k0v/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dítěte s mentálním postižením
(Hana Hanáčková)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y8y9c/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Rozvoj pragmatické jazykové roviny u žáků základní školy speciální.
(Denisa Chrpová)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pgb7s/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Rozvoj pragmatické roviny u osob s mentálním postižením
(Petra Kosová)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uhvku/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky | Práce na příbuzné téma
Rozvoj foneticko-fonologické roviny u dětí mladšího školního věku se sluchovým postižením
(Lucie Potužáková)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ml6k9/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma