Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
(Yekaterina Kalymbekova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg94y/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
(Tereza Votavová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/fe222/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
(Klíčová Klíčová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/fqp1q/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování generace Y na online trhu cestovního ruchu
(Monika Stuchlíková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79705 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie COVID-19 na spotřební chování na trhu sportovních potřeb v českém online prostředí
(Libor Štěcha)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85237 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
(Mikuláš Hrubý)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oc5h5/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování zákazníků nakupujících v online supermarketech v České republice
(Lenka Adamcová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76314 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Zpracování analýzy chování dětí v online prostředí
(Tereza Lacinová)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149555 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů při online a offline nákupech obuvi dle věkových kategorií
(Veronika TOMANOVÁ)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//dvdpy8// | Ekonomicko-manažerská studia / | Práce na příbuzné téma
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
(Ekaterina Efremova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77268 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma