Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
InfluencerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
(Valeriia Malakhovskaia)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90898 | Information Systems Management / | Práce na příbuzné téma
Social Media Marketing
(Anemilia Sobalvarro)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iogsg/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
(Zaur Seyidli)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4gl712// | Systems Engineering and Informatics / Informatics | Práce na příbuzné téma
Evaluation of Social Media Communication
(Neha Kabra)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4ljm2g// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
E-marketing in small and medium businesses
(Dariia Kavanda)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e5lfw/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Vnímání reklamy na Instagramu z pohledu uživatele
(Lukáš Lepič)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yilun/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující vnímání reklamy na sociální síti
(Nikol Hamrlová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//ns5mat// | Bakalářský program (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
(Lucie Komínková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81397 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
(Kateřina Pěničková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86115 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Mezigenerační vnímání sociální reklamy
(Tereza Měsícová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117809 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma