Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Model výkonnosti podniku automobilového průmyslu v kontextu zákaznické spokojenosti
(Olga FALTEJSKOVÁ)2016, Disertační práce, Fakulta strojní / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//an5vmi// | Strojní inženýrství / Průmyslové inženýrství a management | Práce na příbuzné téma
Rozdíly mezi generacemi v nákupním chování
(Eva Hroboňová)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vhj7n/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Online impulsive buying behaviour in India
(Swaroop Muralinathan)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93819 | Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu s mobilními telefony
(Eliška Doubravová)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149571 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů na trhu s mobilními telefony
(Michaela Sommerová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//d6y4wo// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování
(Gabriela Ševečková)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oadhx/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Rozdíly mezi generacemi v nákupním chování
(Eva Hroboňová)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vhj7n/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního chování na trhu chytrých telefonů dle generací
(Ondřej Doležel)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107295 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
(Monika Čapková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Monika Hegarová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emf04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma