Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
KampaňKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
(Andrea Barrett)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aa256/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
(Kateřina Krásová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aq7av/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v České spořitelně, a.s.- sektor finančních služeb
(Alena Ludvíková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kwof6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úvodní online kampaň pro zvýšení prodejů e-shopu KittyTreasures.co
(Štěpán Dolejší)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//md88l0// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Vít Soukup)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ylh0w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma