Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ReklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
(František Dolejší)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r4asb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
(Zoriana Ostrovska)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xa5e3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
(Aneta KAISEROVÁ)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//5qv25w// | Management regionálního rozvoje / | Práce na příbuzné téma
Rodina v reklamě, reklama v rodině
(Slávka Hepnarová)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m8dxs/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Reklama a její vliv na dospívající
(Jana Hvězdová)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vnpl0/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
(Tomáš Ulrich)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//q1149d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma