Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nadväznosť manažérskych informačných systémov na objednávkový proces v elektronickom obchode
(Lukáš Plško)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79112 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
(Eliška MALÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//gi4a2a// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
(Markéta Šulcová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zme88/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozhodovací proces rodičů při výběru zájmového kroužku svých dětí
(Zuzana Kubicová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48551 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
(Adéla Křepelová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/am3a6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace společnosti Kolormad proces s. r. o.
(Veronika Procházka)2020, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//mgldjq// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Úloha marketingového výzkumu v podniku
(Irina Ryabtseva)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xqbl6/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
(Vojtěch Kabeš)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/se707/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
(Elena Trakalo)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/udpq0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Quantitative marketing research
(Mark Ratilla)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h61l6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma