Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Impact of Smart Tourism Technologies on Tourist Experience Satisfaction and Sustainable Destination Image: Evidence from Istanbul
(Meryem Ari)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//eww1bx// | Business Administration and Entrepreneurship / | Práce na příbuzné téma
Značka destinace jako součást destinační image
(Jitka BOROVIČKOVÁ)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//wnq6fh// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Památky UNESCO a jejich vliv na image destinace
(Kristýna Karli)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79260 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Model formování image destinace
(Radka Hájková)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u86m4/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků
(Sardor Hudaybergenov)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81296 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků
(Sardor Hudaybergenov)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81296 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Značka destinace jako součást destinační image
(Jitka BOROVIČKOVÁ)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//wnq6fh// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Image vybrané destinace
(Jiří ROZTOČIL)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//s8p7rm// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Image vybrané destinace
(Petra HOZOVÁ)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//k9bdjg// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Vliv veletrhů a kongresů na budování image destinace ČR.
(Barbora Vokounová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34159 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma