Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Firemní identita a design nové značky papírenských produktů
(Alexandra Bendová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73349 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
(Svatopluk Čech)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s2rjb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Design firemní identity
(Jan Růžička)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//86ss2a// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Design značky oblečení a infografických potisků
(Illia Volkhin)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78802 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Design vizuálního stylu vybrané kulturní instituce s praktickým návrhem změn
(Markéta Šebková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74844 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Design - Redesign
(Žaneta Žídková)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB7517 | Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia | Práce na příbuzné téma
Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe
(Šárka Zapletalová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5oag35// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
(Anastasiia Nasanovich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma