Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
(Lucie Kutzendörferová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qrivt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
(Michaela Ježková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m85k8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
(Václav Martin)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h1w98/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální video
(Martin Němec)2020, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/eiqvs/ | Dramatická umění / Audiovizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Virální video
(Martin Němec)2020, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/eiqvs/ | Dramatická umění / Audiovizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Vliv youtuberů na děti mladšího školního věku.
(Kateřina Bradáčová)2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM6472 | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Virální video
(Martin Němec)2020, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/eiqvs/ | Dramatická umění / Audiovizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Oliver Holman)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uqg0v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
(Jakub Kabourek)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jt2zt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Anna Vocelová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vekoi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma