Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
AlbertKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový komunikační mix obchodní jednotky Kaufland v Benešově u Prahy
(Veronika Šťovíčková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/pg4nb/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Merchandising propagačních předmětů a služeb Dopravního podniku hl. m. Prahy, a. s.
(Miroslav Sedlmajer)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qw2eoi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Merchandising
(Lenka Havelková)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//jeh1n0// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
(Jana Vaňková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s1p6c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Maloobchodní mix firmy Ordiczech a návrhy na jeho zlepšení
(Tereza JAŠKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fvw7iv// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Efektivní integrovaná marketingová komunikace společnosti Albert
(Monika Kofroňová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vd4ip/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
(František Kuděj)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94351 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
(Jana Vaňková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s1p6c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnosti využití tištěných funkčních vrstev při výrobě POP/POS materiálů
(Jakub Hubička)2011, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//7off7b// | Polygrafie / | Práce na příbuzné téma
Marketingové nástroje POP (Point-of-purchase)
(Eva Krušoftová)2010, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/n4oq3/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma