Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
UdržitelnostKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti
(Nikola Čermáková)2024, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//2hm7nr// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Vnímání marketingové komunikace vybraného podniku
(Aneta Šindelářová)2023, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//70e42a// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele
(Edita Těšínská)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49706 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli
(Šárka Málková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93683 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv vizuální komplexity a typu produktu na vnímání značky a chování spotřebitele
(Vít Svoboda)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/78208 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vliv vzdělání spotřebitele na vnímání greenwashingu
(Sára Pištorová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81449 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vnímání umělé inteligence v marketingové komunikaci
(Huong Giang Nguyenová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94801 | Management / | Práce na příbuzné téma
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
(Nikol Tomášková)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/a9k4r/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of green marketing in fast fashion
(Natalia Lyskova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81356 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma