Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
emoceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
(Tereza Šabatková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/spxp6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Multisenzorický marketing a branding
(Petr Matoušek)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75582 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
(Kateřina Hauptová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iiqdt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
(Valérie Štursová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aeaw5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu
(Dagmar Grauová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/smx98/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivita in-store marketingu
(Gabriela Turková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/plakf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
(František Kuděj)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94351 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
(Alžběta Lyková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5zm2i0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv psychologických aspektů nástrojů in-store marketingu na rozhodovací proces zákazníka
(Natálie Denisová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/osbhr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
(Michal Košťál)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//v1r23t// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma