Theses on the same topic (having an identical keyword):
Nákupní chováníKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Daniel Havlíček)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/npo7x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
(Pavel Hoda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n4gfk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Radka Zemanová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vk9we/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
(Dominika Buchtová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/xe9e2/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
(Nikol Tomášková)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/a9k4r/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
(Štěpánka Čačíková Kodlová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qegdx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
(Jarmila Novotná)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqwwg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
(Pavlína Hovorková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dpb2c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
(Jan Fidler)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pspwa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic