Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
(Kateřina Hrubá)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//zn4aq9// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Theses on a related topic
Corporate identity, design manual
(Hana Škvařilová)2008, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ldkkx/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy | Theses on a related topic
Corporate Identity Design
(Petra Železná)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//t6hcaf// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Theses on a related topic
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
(Ondřej Drápalík)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86625 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Corporate identity a corporate image značky PRIM
(Barbora Janečková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15749 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
(Michaela Bernátová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ta1lg9// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Proměna corporate identity a značky Kofola
(Monika VOSTATKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//neito5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin
(Myriam Medard)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29127 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Brand aktivismus a generace Z
(Kateřina Černá)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hr4ep/ | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
Brand building vybrané glampingové značky
(Lucie Vlachová)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8go4v4// | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic