Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Gabriela Ducháčová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rrksz/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
(Lenka Ječná)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ul0qy/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Martina Vítů)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/nd24w/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza corporate designu firmy Elektropřístroj, s.r.o.
(Tereza Prokešová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rcy9h/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate social responsibility a vykazování informací ve finančním sektoru
(Karolína Nálevková)2023, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB14095 | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
(Alfred Czital)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//c87blu// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Lucie Křemenová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Firemní udržitelnost: vzdělávání zaměstnanců a jeho reportování
(Ivana Štejnarová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b7eoa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma