Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Řízení, vztahů, se, zákazníkemKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
(Andrea Skopalová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/rkk1b/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
(Zuzana Zemanová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hm59u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a efektivní cílení prodeje na základě věrnostních programů (segmentace)
(Radka Říšská)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fjcq5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza projektové podpory na rozvoj hospodářsky slabých oblastí Jihočeského kraje
(Jana Hanzalová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/z15lh/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma