Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
(Petr Košťál)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e1u9m/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
(Amina Dauzova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kkla9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vlivy a dopady "protikuřáckého zákona" na změnu chování spotřebitelů a prostředí restaurací v ČR
(Jaromír Válek)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w6x2k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Současné krize a jejich vliv na chování spotřebitelů a/či firem
(Eliška Hlavatá)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ql1yue// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování spotřebitele a plýtvání potravinami. Umístění ovoce a zeleniny v nákupním vozíku.
(Karla Mičkerová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91405 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele a rozšířená realita
(Jiří Mikoška)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tkjux/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele generace Z a trendy na trhu vín v České republice a ve světě
(Jan Doubek)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85875 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
(Monika Bátorová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
(Milan Paták)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gmnt6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma