Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu potravin (případ okázalých potravin a potravin běžné spotřeby)
(Pavel Kamarýt)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//k79s65// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Veronika Davidová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/tcmef/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Veronika Davidová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/tcmef/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Lucie Kotrlíková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/jjvyy/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Markéta Jirásková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/do33f/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
(Tereza Silná)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/yami7/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Veronika Davidová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/tcmef/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Lucie Kotrlíková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/jjvyy/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Markéta Jirásková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/do33f/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
(Nikita Yuskov)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwb8b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma