Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 24 prací)
Faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu potravin (případ okázalých potravin a potravin běžné spotřeby)
 (Pavel Kamarýt)

2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//k79s65// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Veronika Davidová)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/tcmef/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Veronika Davidová)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/tcmef/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Lucie Kotrlíková)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/jjvyy/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Markéta Jirásková)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/do33f/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
 (Tereza Silná)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/yami7/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Veronika Davidová)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/tcmef/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Lucie Kotrlíková)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/jjvyy/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Markéta Jirásková)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/do33f/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma

Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
 (Nikita Yuskov)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/bwb8b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 24 prací)