Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Obchodní jednotka

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)
Porovnání nabídky regionálních produktů v obchodních řetězcích Lidl a Kaufland a dopady na rozvoj lokalit
 (Dominika Bursíková)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//5wgfrg// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Petra Stodolovská)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/sp12e/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Markéta Jirásková)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/do33f/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Veronika Davidová)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/tcmef/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Lucie Kotrlíková)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/jjvyy/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Lenka Horká)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/vjwr8/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Ludmila Kopečná)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/bggf3/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Natálie Jankůjová)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/v8auq/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Vnímání regionální značky – region Český ráj
 (Kateřina Válková)

2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//p5azul// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma

Vnímání regionální značky – Region Jeseníky
 (Kateřina Málková)

2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//3wz7k4// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)