Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingový mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Cena produktu jako součást budování image
(Petra Píšová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qmu5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
(Magdalena Marie Podrazilová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83014 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Cena a cenová politika organizace
(Alena Kalousková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y61v0/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma