Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
HodnotaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analysis of Guerilla Marketing Effects on Customer Perception
(Darina Volná)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/105812 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Third Wave Coffee: Customer’s and Owner’s Perception and Preference
(Mariia Lytvynova)2024, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//fvn4gi// | Mezinárodní teritoriální studia / | Práce na příbuzné téma
Special education intervention for adolescents with a disability from the perspective of value orientation in Tibet.
(Qiong BU)2018, Disertační práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//cik8b5// | Special Education / | Práce na příbuzné téma