Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - podle vlastního výběru
(Nicole Kořínková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w65kg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Markéta Jirásková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/do33f/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Theses on a related topic
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Veronika Davidová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/tcmef/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Ludmila Kopečná)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/bggf3/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Lucie Kotrlíková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/jjvyy/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Theses on a related topic
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
(Iuliia Trofimchuk)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76703 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
(Klára Surmová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/mn389/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Theses on a related topic
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
(Aneta Růžičková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/clh71/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
(Anna Šestáková)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wpqwm/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Theses on a related topic
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
(Jakub Janíček)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f2eqb/ | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic