Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

značka

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 13 prací)
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - podle vlastního výběru
 (Nicole Kořínková)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/w65kg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Markéta Jirásková)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/do33f/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Veronika Davidová)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/tcmef/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Lucie Kotrlíková)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/jjvyy/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Ludmila Kopečná)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/bggf3/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
 (Iuliia Trofimchuk)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/76703 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma

Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
 (Klára Surmová)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/mn389/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma

Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
 (Aneta Růžičková)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/clh71/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
 (Anna Šestáková)

2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/wpqwm/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma

Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
 (Jakub Janíček)

2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/f2eqb/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 13 prací)