Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MaloobchodKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategic Analysis of Železiarne Podbrezová
(Petra Holubová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91381 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
The Importance of the Competition Village of the Year for Krásensko area as a Facilitator of Regional Development
(Michaela Kalousová)2015, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//iuuf8b// | Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions | Práce na příbuzné téma
Assessment of intermodal competition in selected EU transport markets
(Tomáš Hamar)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wghht/ | Ekonomie / | Práce na příbuzné téma
The determinants of FDI in the context of European tax competition: Case study of the CEE region
(Barbora Lukášová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75096 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Economics of Globalisation and European Integration | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Adriana Sadílková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6o47/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Renata Pithardová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iqktv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
(Kevin Hargas)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77600 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Kateřina Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb25p/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Daniel Rosa)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pziat/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Šárka Jodlová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ek0fd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma