Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
(Iuliia Trofimchuk)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76703 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Private Labels
(Zuzana Kolmačková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42044 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
(Kristýna Hrdinová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/y5cpa/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
(Radek Hubka)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/umlfr/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
(Klára Petrů)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ihv5o/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
(Veronika Maroušková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/q2tf1/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu
(Jana Bednářová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/nvhz4/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy
(Lenka Schettlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sh57x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
(Ondřej Marček)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nf5bw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma