Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma
Strategie rozvoje značky a marketingu v neziskové organizaci -- Budějovický Majáles
(Lukáš Černý)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71917 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Strategie rozvoje firmy
(Ondřej Míča)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ys26t/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu
(Michal Čapek)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//84rrds// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
(Arsen Samvel Jomardyan)2017, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0af4qk// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
(Terézia Čížiková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91514 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
(Ekaterina Samoylova)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1xuz2p// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Business strategy for establishing and development of the new brand
(Kateřina Janečková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/givi1/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
(Polina Sorokina)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k4qcz/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma